אני קארה ברוקמן, מנהלת חוויית האירועים באגודה של בלו קרוס בלו שילד. בעזרת טכנולוגיות האירועים של Cvent, הצלחנו להרחיב את קהל המשתתפים שלנו ולהשיג צמיחה מרשימה בהשתתפות בוובינרים שלנו.
הקדמה לאגודת בלו קרוס בלו שילד
אגודת בלו קרוס בלו שילד היא גוף שמוקדש לספק ביטוח בריאות איכותי ולתמוך בקהילות בארצות הברית. האגודה פועלת עם מגוון רחב של תוכניות שמטרתן להבטיח גישה לשירותי בריאות, והרבה מהמאמצים שלה מתמקדים בהגברת המודעות לנושאים בריאותיים חשובים.
במסגרת זו, האגודה מקיימת אירועים, כנסים וסמינרים שמטרתם לחנך ולחבר בין אנשי מקצוע בתחום הבריאות. עם צמיחת הטכנולוגיה, האגודה החלה לחקור דרכים חדשות להרחיב את טווח ההגעה שלה ולהציע תוכן רלוונטי ומעודכן לציבור.
איך אגודת בלו קרוס בלו שילד משתמשת בטכנולוגיית אירועים של Cvent
האגודה אימצה את טכנולוגיית האירועים של Cvent כדי להקל על ניהול אירועים ולהגביר את המעורבות של המשתתפים. עם Cvent, האגודה יכולה לנהל את כל ההיבטים של האירועים שלה, החל מההזמנות ועד לניהול המשתתפים.
באמצעות פלטפורמת Cvent, האגודה הצליחה לבנות בסיס נתונים של משתתפים מעורבים, דבר שמאפשר לה לארגן ולתכנן אירועים בצורה הרבה יותר מסודרת ויעילה.
למה אגודת בלו קרוס בלו שילד משתמשת ב-Cvent Attendee Hub לוובינרים
ה-Cvent Attendee Hub הוא כלי מרכזי במאמצים של האגודה להציע וובינרים. הפלטפורמה מאפשרת לארגון לקיים וובינרים ללא מגבלה על כמות המשתתפים. זהו יתרון משמעותי, שכן בכך האגודה יכולה להציע תוכן איכותי לקהל רחב יותר.
ה-Virtual Attendee Hub גם מאפשר לאגודה לבנות קהילה של משתתפים מעורבים, מה שמוביל לצמיחה מתמשכת במספר המשתתפים בוובינרים.
למה הם משתמשים ב-Cvent Studio להפקת הוובינרים
Cvent Studio מספק לאגודה את הכלים הנדרשים להפקת וובינרים מקצועיים ומעוצבים. עם אפשרויות כמו הוספת לוגו, כתוביות, וגרפיקה, האגודה יכולה להציג את המותג שלה בצורה מרשימה.
המערכת גם קלה לשימוש, מה שמאפשר למרצים להתרכז בתוכן ולא בטכנולוגיה. התוצאה היא וובינרים איכותיים שמושכים קהל רב.
איך הם עושים יותר עם פחות בעזרת טכנולוגיית האירועים של Cvent ואוטומציה
האגודה מתמקדת במינוף טכנולוגיית Cvent כדי לייעל את תהליך העבודה שלה. היא חיפשה דרכים להפחית את העומס המנהלי, והצליחה למצוא פתרונות אוטומטיים שחוסכים זמן ומשאבים.
באמצעות כלים כמו מרכז משאבי הדוברים וכלי הזמנה, האגודה מצליחה לנהל את האירועים שלה בצורה הרבה יותר חלקה. זה מאפשר לצוות להתמקד במשימות אחרות שדורשות תשומת לב.
השותפות החיובית של אגודת בלו קרוס בלו שילד עם Cvent
השותפות עם Cvent הייתה חיונית להצלחת האגודה. צוות Cvent היה נוכח לאורך כל הדרך, מסייע לאגודה להקים את סדרת הוובינרים. התמחותם והידע שלהם אפשרו לאגודה לפתח אסטרטגיה מוצקה ולהשיג תוצאות מרשימות.
כעת, עם נתונים וסטטיסטיקות שמאשרים את הצלחת סדרת הוובינרים, האגודה יכולה להמשיך לפתח את ההצעות שלה ולחבר בין קהלים שונים.
החלטה לבטל את הכנס השנתי
ההחלטה לבטל את הכנס השנתי שלנו לא הייתה קלה. היא התקבלה מתוך צורך אסטרטגי להבין את הכיוונים החדשים של האגודה שלנו עם הנהגה חדשה וחזון חדש. זה היה רגע של עצירה, כדי לוודא שהאירועים שלנו תומכים במטרות האגודה.
במקום לקיים כנס גדול, החלטנו להתמקד בסדרה של וובינרים, שיאפשרו לנו להציע תוכן רלוונטי ומעודכן לקהל הרחב. המטרה הייתה לשמור על האגודה בראש מעייניהם של המשתתפים, ולאפשר גישה לתוכן איכותי ללא עלות.
מטרות סדרת הוובינרים
סדרת הוובינרים שלנו נועדה להציע תוכן זמני ורלוונטי. החלטנו לקיים שני וובינרים בכל חודש, כאשר כל אחד מהם ממומן, מה שאפשר לנו להציע אותם בחינם למשתתפי התוכניות. זה פתח דלתות לקהל רחב יותר, כולל אנשים שלא היו יכולים להגיע לכנסים שלנו בעבר.
באמצעות הפלטפורמה, הצלחנו לבנות בסיס נתונים של משתתפים מעורבים, מה שאפשר לנו להמשיך לפתח את הקשר עם הקהל.
הצעת תוכן רלוונטי ומועיל
הצעת תוכן איכותי היא חיונית להצלחת סדרת הוובינרים. כל וובינר מתוכנן בקפידה, עם מרצים מומחים שמביאים ידע חדש ומעורר השראה. אנו מקפידים על מגוון נושאים שמעניינים את הקהל שלנו.
ההצלחה של הוובינרים הראשונים שלנו, עם יותר מ-4,000 נרשמים, מעידה על כך שהתוכן שלנו פוגע בול במטרה. הקהל שלנו לא רק משתתף, אלא גם חוזר, מה שמעיד על עניין מתמשך.
נתוני ההשתתפות המפתיעים
הנתונים שהשגנו מהוובינרים שלנו היו מדהימים. מה שחשבנו שיהיה יעד של 100 נרשמים, הפך להצלחה עם יותר מ-4,000 נרשמים ו-2,500 משתתפים חיים. זה היה מעבר לכל הציפיות שלנו.
ההשתתפות הגבוהה מאפשרת לנו להבין את הצרכים של הקהל ולהתאים את התוכן שלנו בהתאם. אנו רואים שהרבה מהמשתתפים חוזרים לוובינרים הבאים, דבר שמחזק את הקשר שלנו עם הקהל.
העתיד של האירועים הפיזיים
בעוד שאנו מתמקדים בוובינרים, אנו גם מתכננים להחזיר אירועים פיזיים. המידע שצברנו מהוובינרים עוזר לנו להבין אילו נושאים מעניינים את המשתתפים שלנו, וכיצד ניתן לשלב אותם באירועים פיזיים בעתיד.
האסטרטגיה שלנו כוללת שילוב של אירועים פיזיים ודיגיטליים, מה שיאפשר לנו להגיע לקהל רחב יותר ולחבר בין משתתפים חדשים לחוויות שלנו.
אוטומציה ושיפור תהליכים
אוטומציה היא חלק מרכזי מהאסטרטגיה שלנו. אנו מחפשים דרכים לייעל את תהליך העבודה שלנו ולהפחית את העומס המנהלי. כלים כמו מרכז משאבי הדוברים ומערכת ההזמנות שלנו מסייעים לנו לנהל את האירועים בצורה חלקה יותר.
באמצעות Cvent, אנו מצליחים לאחד את כל המידע במקום אחד, מה שמפחית את הצורך בהורדות והעלאות רבות. זה מאפשר לנו להתמקד במשימות אחרות שדורשות תשומת לב.